Onsdag!

O yes nu sitter man på jobbtorget igen...
Ska lägga upp lite pryllar som jag köpte på ikea i LÖrdags.......



Lite av det jag köpte....

Så vad har jag gjort då...
I måndags pakade jag ner mitt Wii och klädder och åkte till Väster Haninge där jag har lånat Lollos lägenhet medans hon är i kroatisen...
Möte upp Thomas och max och öppna lägenheten...
Tog det lungt och bara va under dagen..
Frammot kvällen kom Clair förbi och höll mig sällskap...
Vi spela wii och titta på film...
Jag dok somnade alldeles för sen typ halv fem sen upp vid halv elva...
Clair åkte hem vid tre på eftermiddagen igår och jag hämta Hunden max. Vi tog pendeltåget till handen där vi badade.
Vi knalla hem till VH..
Gick förbi kross banan och titta lite...
senare på kvällen så gick jag förbi magnus oc´h lämnade tillbaka max till Thomas tog en fika och titta på film....
Senare gick jag hem till mig mig där grannarna inte direkt tänkte på va klockan va.....
Dom körde på mitt sitt renoverings objekt till halv tolv typ...
Efter det gick jag och sova....eller försökte..
Titta på tv en stund sen sov jag gott....
I morse så vvakna jag av klockan sju... sen ringde Katarina vid halv åtta..
Tror jag lätt som att jag låg kvar i sängen....
Men men
Käka min Proviva sen bar det av till Pendel tåget..
Hade sällskap av henne i mobilen..
Väll framme vid farsta strand så vänta jag på bussen..
Fatta fan inte varför jag stressa efter som utanför JObbtorget va det sjukt mycke folk som stod och hängde....
Aja  men idag då..
Vad ska jag göra?
Först sitta av en timme på jobbtorget
Efter det kanske en sväng till Rågsved och träffa Jenny Från Viktigt Att Vittna
Sen tillbaka till VH.. Drar nog och badar...undra fall Thomas och max vill följa med...
Till midda blir det nog..
Pasta med Bacon röra........

Hej på ett Tag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0