måndag igen.....


Har varit i kyrkan ikväll och bara varit.....
Orkar inte med att vara social 24/7 med min klass eller do som bor på skolan...
I morgon ska hela skolan ha brandövning kommer nog bli kul efter som centralen som sitter
I vårat hus som är samman kopplade med tre andra hus gör saken den att om någon
Bränner mat/pop corn eller rör brand varnarna i A eller C huset kommer det att tjuta i våran kåk....
Hoppas vell på att vi kan få lära oss att noll ställa systemet blir lite jobbigt att ringa Juoren varge gång de ringer....

Katarina du e underbar på att få mig att skratta!

Tack karin för samtalet idag...
Skönta att bara prata med någon ute från...

Så hur har dagen varit?

Vakna kvart i sju av klocka
Frulle Kvart över sju
Klocka 8 Måndags möte med klassen
Klockan 9 Stort måndags möte med hela skolan
 Halv tio FIKA
Lektion mellan tio till halv tolv Första delen va FOTOSYNTES för er alla där ute som inte vet är det Sol vi äter vare dag!
Halv tolv Lunch vill ni veta vad Läs Matseden längre ner på Bloggen....
Halv ett va det dax för klassen att Rensa upp i kryddträdgården!
Kul spännaden...
Vart en form av arbets ledare....
Halv tre va det FIKA då jag prata med KARIN
Tre Va det Elevkår möte där jag vart vald till vice ordförande....
Fem midda
Halv sex tripp till den lokala Ö&B butiken där jag in handlade följande:

Tre korgar till min graderob!
Cheerios ringa till min fil!
En Toblerone!
Kinder ÄGG!
En förpakning med pyssel där man gör Pärlarmband!
Tuggumi!
Aftonbladet!
Sist men inte mins en glass!

Väl hemma lyckades jag stänga dörren till mitt rum men jag stog på fel sida...
Kortet va på in sidan i mmitt rum...
Fick ringa "Kalle Polis " som kom snällt och öppna till mig
TACK KALLE!

Efter det gick jag en sväng upp till Konstens hus och leta efter en bok men hitta den inte får nog fråga efter den i morgon...

Sen fick jag nog!
Drog till kyrkan och satt och lyssan på Tracy Chapman i över 2 timmar...

Å nu ska jag sova...

Natt Natt

Kommentarer
Postat av: peggy

sussa gott...

2009-08-26 @ 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0