LÖrdag

Pride Paraden...
Hade jätte kul på paraden...
Möte en massa personer som jag inte sätt på länge...
Sjukt kul..
Våran biskop va där...
Gick för svenska kyrkans unga i stockholms sift....
Jag och Clair mötes upp i slussen där vevve anslöt
Sen möte vi erik vid Östermals torg....
Käka lunch i humlegården med Michel och massa andra präster i stiftet
Vi anslött till våran grupp och ställde upp...
Från HUmlan till Tanto...
Tog nästan tre timmar och gå...
Efter vi kom fram satt vi och hänge lite sen åkte vi hem...
Jag hem och käka en midda som va så där med sällskapet...
Drog hem till sandra och spela wiii
Sjukt kul...
Massa nya saker  öppnade på wii Fit!!
Lollo har åkt vilket jag tycker är ensamt..
Saknar henne som fan...
Ska va lägenhets vakt i en vecka från måndag eftermidda....
Ska bli skönt att bara vara utan att någon finns där och stör...
men men
Bara 15 Dagar kvar tills man flyttar...
Hejdå familjen säger jag och dom lika dan till mig Ömse sidigt tror jag nog...
Nee nu är det natti natti kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0