LÖrdag!

Hej hej hej...
Dagen har rullat på med de värse saker...
Vakna med morgon ångest i morse vilket inte va så nice...
Har inte direkt fått närhet under den här veckan...
Tvätta i morse vilket va skönt kunde strosa runt på skolområdet....
Alla låg vell och kurerade huvudvärken efter allt festande!
Sen städda jag rummet och toa/Durschen....

Gick ut och gick ett tag ner till havet och satt och läste min nya bok...
Kan vell säga att det inte direkt är en skön bok att läsa men lärorik....

Sitter på mitt rum och ska sova...
Torslunda kyrka i morgon bitti med Mässa sen Andakt på kvällen om jag hinner.....

Ska bli skönt att bara få gå förbi kyrkan och bara vara utan att någon stör...
Fest på Området lite varstanns...

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0