Korvstoppning!

Så har man varit hos läkaren och fått veta att man har dubbelsidig Öroninflamation vilket kosta mig 140 spänn till Läkaren och 160 för Öron droppar typ...
Hahahah
Sjukt jobbigt..
Hela dagen rulla på i skolan...
Mycke info på en gång..
Kommer kunna plugga på HÖGSKOLA till hösten så vi får se om det blir LUND eller Uppsala...eller kanske Stockholms Högskola...



Börja tröttna lite lätt på mina kamrater i huset..
Folk röker så skiten kommer in i huset vilket gjorde att jag fick ett astma anfall i morse!
Aja ska bege mig ner till rummet nu och vila en stund innan Brännbollen!
Kommer nog bli kul..
Mycke folk som Dricker på skolan vilket inte så Lattjo!

Aja Hare gott kramiis


Hej igen!
Ska snart sova...
sjukt trött..
Något nytt är att vi ska HUSMÖTE i MORGON Kväll!
Låter ju sisådär men det är ju något som måste tas upp!!

I morgon da...
Heldag på utflyckt Längs hela ÖLAND!!!!
Buss runt JIppi or NOT! inte taggad!
Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0