Jaha första hela skol dagen!

Så va det första hela skol dagen av klarad!
Frukost kvart över sju!
Samling klassrummet vid Åtta...
Sen va det dax för lite annat snack...
Lunch vid halv tolv
Sen rundvandring Gymmet Tvättstugan Bastun Fotbollsplan Konsthuset!
Ja sen en massa elevrum såg vi med...
Konstaterade att vi som bor i hus A B C har dom nyaste rummen efter dom som bor i Radhus längan som skolan nyligen har köpt in hitt!
Efter de va det fika!

Karin ringde till mig idag..
Knalla runt och prata med henne lite om allt möjligt...
Härligt att höra hennes röst igen..
Efter de hade vi en kort samling sen gick typ halva skolan och SHOPPA på ÖB!
Jag inhandlade lite pasta/krydder/högtalare/Äppeldricka sen lite godis efter som man har den "Roliga Veckan"
Har dock inte fått igång mitt internet nere i huset så man får sitta i datasalen och lalla....
Efter de va det midda men fick inte i mig så mycke....
Mådde mäst illa!
JÄVLA MENS VÄRK!!!!!!!!!!!

Aja efter det va det in tripp ner till rummet och spela lite skön musik och störra alla andra i huset
Vilket va ganska kul måste jag säga!!!

Skade gläjde den enda sanna GLÄDJEN!
Tippa glatt ut till plannen och spela Fotboll med dom som ville vara med..
Vi har nu blidat ett lag som ska möta den andra Folkhögskolan här på Öland..Kaggeholm om jag inte mins helt fel!
Kommer bli kul det sker någon gång under nästa Månad!
Vi ska på Hajk med klassen under den 17-18 September det ska bli sjukt kul....
HIhihihihihi Jag kommer att GLÄNSA SCOUT som jag är...
Just ja den delen av laget som jag spela med vi van våran Match med 14-3

Nee nu ska jag ner och mysa med en kopp te i soffa sen sova tidigt tror jag nog!!

Natti natt puss och kramar

P.s Bilder ligge ruppe på min Facebook bloggen verkar ha fått spel! D.s

Kommentarer
Postat av: sandra

Du verkar ha det bra där nere och med annat så verkar du ha fullt upp. Vi får höras någon dag, kram

2009-08-18 @ 23:59:42
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0