FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!! O Yes




Hej Hej!
Nu har jag en data på mitt rum kan blogga när jag vill och surfa när jag vill..
En tripp ner till Färjestaden ska nog få mig på bra humör idag...
Tandvärk som fan i morse men det är lungt nu....
Lunchen och midda för nästan två veckor fram över


Bräckt Falukorv med Stuvad blomkål   V.35
Broccolisoppa med ört-cremefraiche
TisdagMandelgratinerad TorskfiléKycklingpaj
OnsdagPasta med Skaldjurssås                              Pytt Bellman med Rödbetor och stekt Ägg
TorsdagKalops med rödbetor                    Rostbiff & Potatissallad
FredagMoussaka                                      Tonfisksallad
 

V36

 
MåndagKöttfärslåda med Oliver, soltorkad Tomat & Fetaost,TatzikiTandorilax med Ris
TisdagAsiatisk Kycklinggryta med NudlarPrinskorvar med stekt Ägg & Bacon
OnsdagKasslergratängFisk och skaldjurspaella med kall Örtsås
TorsdagBlandad buffé      Fläskpannkaka med Lingonsylt
FredagBräserad biff med Saltgurka        Tacobuffé & kokt Potatis



Fredag kväll/natt!
Festande på hela området..
Själv så har jag suttit inne på rummet sen tio och försökt plugga lite...
Har tänt ljusen och mördat TRE FETTA SPINDLAR!
Någon som har tips på hur jag slipper dom?
Nja ska vell kryppa till kojs ska tvätta och städa av rummet i morgon!
Natti natt

Kommentarer
Postat av: peggy

ser gott ut, mums.

2009-08-21 @ 18:26:21
Postat av: Alex

Den e helt okey!!!!!!!

ska tvätta nu!

2009-08-22 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0