En dag....

så nu är man väll insatt i skolan...
Måste ta med mig lite köks utrustning ner till skolan typ

Kastrull så man kan koka pasta
Grytlappar så man inte bränner fingrarna av sig....
Knivar så man kan tilllaga maten för fan....

Idag har vi ritat av ett varsit träd på skolans område sen skrivit lite till del om varför vi valde trädet....

Ja känner vell att det drog mig tillbaka till Vässarö för en stund den på minde om träden på Västra sidan på klipperna...
Insåg vell också att där har jag inte varit på snart tre år....

Aja ska ner i Gymmet med Amanda Tommy Örn Jörgen och köra en styrke pass!

Allt gott till er där hemma!

Ses på Tisdag då jag kommer hem för några dagar!!!!


Kommentarer
Postat av: peggy

ta i ordentligt så du får en skön träningsvärk :-)

kramiz

2009-08-26 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0