De blir en dag på stranden!

                                         
Så hare en dag til seglat förbi här nere på öland!
Härligt väder sköna vindar....
På förmiddan hade vi Psykologi!
God Lunch
Sen efter lunchen drog hela klassen i väg till Östra delen av Öland till en strand
som ligger i Höjd med Färjestaden.
Det va hur mysigt som hälst....
Vi hade som uppgift att sitta på valfri plats och blunda och bara lyssna och ta in allt vi kände!
*Havets brus
*Doften av planton
*Sanden mellan tårna
*Ljudet från fåglar/Kossorna

Ja det va helt underbart!
Bara vara för en stund och känna en inre frid.
På vägen hem ringde Johanna.
Haha hon gnällde på att jag va svår att få tag i!
JA det är jag efter som man inte har någon täkning typ på den södra delen av öland!
Mörbylånga vill inte sätta upp mobil sändare för Comviq!
Men men

Vi va tillbaka till fikat!
Efter det drog Jag Sandra Jörgen Tommy och Amanda ner till Färjestaden och Handla!

Middan va inte direkt så popis efter som det stod Rostbiff med Potatis salade men vi fick
Tonfisk salad!
För min del va det helt okej..

Chill kväll med några från klassen men jag lämnade först...
Gick in till mig och titta på The Simpsons sen ringde jag Peggy.
O nu sitter jag här..
Ska stänga ner och lägga mig och sova....
Träning i morgon! Stavgång 5km med hela Klassen sjukt mysigt!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0