Dagen D! Hej då stockholm o Hej Öland

Så va det dax att ta sig ner till bilen för att åka....
Blandade känslor res feber ja VISST!!!
Bellan har fått sitt och jag ska snart dra vidare i livet...
KOmmer sakna alla här hemma men kommer gå vidare
Ska ge allt så jag får den Vita Mössan i maj!
Först vill jag tacka

Lollo du är en underbar Plast Syster
Alvåg Hahha shit tack för allt
Sigge/Lily Ni är ju för söta!
Åsa tack för stöddet under dom år som varit och den sista sparekn i baken!
Karin Karin Den bästaste Prästen som finns!
Peggy jag kan inte beskriva du vet vad jag känner...
Lycka till Johanna och Marcus!
Annie Du kommer alltid finnas i mina tankar...
Några personer till man kommer ha i tankarna
JOsse
Vevve
Petri
Ludde
Stefhan
Johan
Sandra
Björn
Kalle
Viktoria
Rutger
Katarina
Oskar
MIsse
Johannes
Mats
Michel
Erik
Malin
Sussi
Amanda
Anna
Sanna
och många fler

Åter på Bloggen nästa vecka när jag fått igång datan och fotat en del...
Hare Bäst Där Ute och Alla ni som är kvar i stockholm!!!!



Kommentarer
Postat av: Vevve

Kan ju fatta att jog komemr kolla förbi här minst en gång om dagen när jag jobbar =) hehe

Ha de så bra nu tjejen!

Massa kramar!

2009-08-14 @ 10:19:07
URL: http://iamvevve.blogg.se/
Postat av: peggy

hej hopp

nu vaknar du snart den här första morgonen på Öland. Åh va jag e avundsjuk, jag vill oxå vara där. :-)

Klart att du kommer stå med den vita mössan till slut, när börjar skolan?

kramizar

2009-08-15 @ 06:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0